Del dine arrangementer på LinkedIn

Ønsker du at øge kendskabet til dine arrangementer, har du mulighed for at bruge det sociale medie LinkedIn til at dele dine arrangementer.

  • Du aktiverer deling på LinkedIn under Konto->Indstillinger i topmenuen.
  • Du finder indstillingen "Benyt sociale medier" under fanen "Synlighed". Vælg ”Ja”, hvis du give mulighed for, at du og dine deltagere kan dele dine arrangementer på LinkedIn.

    Klik på ”Gem indstillinger” nederst til højre på siden.
  • Når du har oprettet et arrangement, kan du vælge at dele det på LinkedIn.
  • Du kan dele eksisterende arrangementer ved at kopiere arrangementets link og indsætte det i en statusopdatering på LinkedIn.
  • Dine deltagere får også mulighed for at dele arrangementet efter de har tilmeldt sig.

Bemærk: Deling af arrangementer på sociale medier er ikke muligt for arrangementer, der bliver skjult fra den offentlige liste af arrangementer.

Introduktionsvideoer

Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.

Se introduktionsvideoer

Ofte stillede spørgsmål

Om du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.

Læs svarene

Support - Hverdage 9.00 - 16.00

Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation

+45 70 40 40 70

support@nemtilmeld.dk

Kontakt os her

Du skal udfylde et navn.
Din e-mail er ikke indtastet korrekt.
Du skal indtaste et emne.
Du skal skrive en besked.

Medlemsorganisationer, der også bruger NemTilmeld